Melkein meni kokonainen vuosi, että en ole mitään tänne kirjoittanut. Työpaikka on pysynyt samana, työkaveritkaan eivät ole muuttuneet. Viime syksynä työpaikalla alkanut romanssi kuitenkin laantui, se on
tehnyt hyvää pitkässä juoksussa asian osaisille ja myös meille muille työpaikalla oleville.

Vihreää teetä on myös alettu juomaan muidenkin kuin minun osalta. Tänään itselläni sujui myös ravit, kiitos hevosille. Minulla oli kaikki seitsemän lähtöä oikein, joten tulen saamaan runsaat 2500 euroa. Yksi lähtö oli vaikea ja siihen laitoin numeron kaksi, koska se on onnen numeroni ja se kannatti.

Oma elämä sujuu muutenkin mallikkaasti. Eilen kävin karaokea laulamassa. Lauloin siellä Rentun ruusun, itse en varsinaisesti  Irwinistä pidä, mutta se tuntui sillä hetkellä hyvältä. Ennen baariin menemistä kävin pizzalla, tilasin salami-kebab-kinkku -pizzan. Minusta kaiken maailman vegetaristitouhut ovat hölynpölyä. On vaan uskottava kehon ajottaiseen huuhteluun ja siihen vihreä tee on erinomaista.

Kesällä hankin kissan, joka ei sopeutunut kanssani elämään oikeastaan ollenkaan ja loppukesästä kerran ulos päästessäni sen, huomasin että se ei koskaan tullut takaisin, jostain syystä en ole sitä kaivannutkaan.
Toinen asia, mikä minua häiritsi kesän ajan, että tiedotusvälineissä puhuttiin jälleen ainoastaan keihäänheitosta. Voi miten typerää. Eikö uutisissa voi mitään muuta olla?

Lisäksi olen päättänyt lähteä kunnallisvaaliehdokkaaksi, puoluetta en sano, enkä tässä varsinkaan lähde mainostamaan itseäni enempää. Toivon, että kukaan tuttu ei tiedä tästä blogistani. Voin tässä paheksua asioita aidosti siten ilman, että kukaan paljastaa minua. Meidän puolueessa on ihmeellisiä asioita paikallisella tasolla, välillä tehdään hyviä päätöksiä, mutta joskus tuntuu, että tehdään ihan
toisenlaisia. En ymmärrä sitä ollenkaan. Politiikkaan minut sai lähtemään pomoni, joka pyysi minua ehdokkaaksi. Me molemmat olemme ehdolla nyt. Työpaikalla olen saanut sen johdosta hieman vasikan
leimaa, mutta sekin asia keskusteltiin ja siitä selvittiin hienosti. Nyt en jaksa enempää kirjoittaa.