Työpaikalla oli ihmeen rauhallinen aamupäivä, eikä minua edes harmittanut puheet Arto Nybergin ihanuudesta, vaikka eilen sellaista taisin tässä blogissani hieman manailla. Työkaveritkin kertoi, että minulla oli ollut hauskaa laulaessani ja eivät sen takia tulleet minua jututtamaan Karaokepaikassa.

Iltapäivän aikana kävi lehdistön edustajia työpaikalla, kun tänne on lähiaikoina tulossa ilmeisesti vähän suurempia persoonia tutustumaan. Tuntui hyvältä, kun sai kertoa omasta työstään. En ymmärrä mitään koko lehtityöstä, joten en tiedä sitten, julkaisevatko kaikkia sanomiani asioita? Taisin nimittäin vahingossa sanoa pomostani aika tylysti. Tosin hän oli minua kohtaan aamupäivällä hieman tyly, kun kerroin kahvipöydässä muille etten ollut sieniä löytänyt. Hänen piti heti kehua, että hänen elämänkumppani oli löytänyt kolme kiloa. Minua vaan ärsytti aikaisin viikon alusta jotenkin vaan tuollainen leveily.

Tänään tulee yrttikoulu jälleen Ylen kakkoselta televisiosta. Sarjassa käsitellään tänään basilikkaa ja salviaa. Basilikka soveltuu kuulemma tomaatin kanssa. Kuulin tällä viikolla töissä yhdeltä ihmiseltä, että joku hänen tuttavansa ei voi sietää tomaattia. Siinä täytyy varmaankin olla joku väärinkäsitys tai jotain.