Aamulla yhdentoista aikoihin oli tullut ystävältäni tekstiviesti, jossa hän houkutteli minua sienireissulle. Tähän hän oli saanut ajatuksensa blogiani lukemalla, kun ei ollut tiennyt aiemmin minun sieni-innostuksestani. Yhden aikoihin olimmekin sitten autolla metsän varressa, josta oli tarkoituksemme lähteä sieniä etsimään. Niitä ei kuitenkaan valitettavasti löytynyt. Tässä olisi varmasti viisaampi, jos Yleltä tuleva sieniohjelma tulisi parempaan aikaan televisiosta ja olisin tiennyt millaisista maisemista sieniä hakea.

Muuten kirosin tänään jälleen televisiotarjontaa, kun tänään oli jälleen vuorossa Arto Nybergin juontama keskusteluohjelma. Tämä tietää taas sitä, että työpaikalla miestä kehutaan useamman naistyöntekijän voimin. En tiedä, johtuuko tästä yksittäisestä televisio-ohjelmasta vai mistä, mutta kaksi naista oli minun työpaikaltani perjantaina samaisessa Karaokebaarissa kanssani, mutta he eivät olleet tuntevinaankaan minua. Ikävää, jos yksi televisio-ohjelma vaikuttaa noin vahvasti.

Muuten näin viime yönä jälleen unta, jossa oli kaksi koiraa. Tällä kertaa ne olivat jonkun erämiehen kanssa. Unessani kyseinen erämies oli kalalla ja aina hänen saadessaan kalaa, nämä koirat söivät ne pois. Kyseinen erämies sai näet kuusi kalaa. Onkohan noilla luvuilla kaksi tai kuusi jokin suurempi merkitys, kun ne aina esiintyvät unessani? Olen peloissani aiheesta, kun asuntoni numero tässä talossa on kuusi ja tältä tieltä taloni numero on kaksi. Onko näillä asioilla kenties joku yhteys? Saa nähdä, mitä teen huomenna töiden jälkeen. Toivottavasti huomenna on viime viikon työpäiviä rauhallisempaa.