Nukuin todella pitkään, kun olin ollut eilen karaokessa. Ilta meni varsin lepposissa merkeissä ennen kuin seinänaapurini tuli kapakkaan ja halusi heti laulamaan karaokea. Hän lauloi Mikko Alatalon laulun: "Taitaa tulla kesä". Tulin siitä todella pahalle päälle, en pelkästään Mikko Alatalon takia vaan myös siksi, että hän lauloi tuollaista soopaa. Olimme näet juuri puhuneet siitä, että ilmat kylmenevät. Yleensä en naapuriani nähdessä juuri edes juttele hänelle eikä hän minulle, mutta minulla oli sellainen olo,
että olisin voinut lyödä häntä. Pöydässäni olleet tutut saivat kuitenkin hillittyä mieltäni. Aiemmin viikolla joku kysyi, että tiedän Matin ja Tepon velipoikaa Seppoa?  En tiedä, mutta itse lauloin eilen kaksi kertaa "Näitä polkuja tallaan"

Iltapäivällä katsoin nopeasti Sienikoulun jälleen. Raveihin en muistanut tällä kertaa osallistua, koska olin todella väsynyt eilisen karaokeillan jälkeen. Ei minulla varsinaisesti krapulaa ollut, mutta muuten olin vaan todella uupunut. Alkuviikon sairastelulla oli varmasti myös osansa siihen ja sillä, että olin todella vihainen kotiin palattuani juuri naapurin takia. Löin itse asiassa ulko-oven hänen nenänsä edestä kiinni, kun tulimme samaan aikaan kotiin. Tänään hän vielä soitti päivällä juuri tuon Mikko Alatalon laulun musiikkia tuottavasta soittimestaan. Tulin siitä sitten todella pahalle päälle.

Ilta on mennyt miettiessä sitä ja olen myös miettinyt, kirjoitanko tänne blogiin? Nyt kuitenkin olen kirjoittanut tänne. Aamulla heräsin jälleen uneen, jossa oli taas koiria. Tällä kertaa koiria oli kaksi ja ne olivat uimassa jokseenkin hyväntuulisina. Jossain vaiheessa ne kuitenkin vauhkoontuivat aika lailla. En ymmärrä ollenkaan sitä. Saa nähdä, mitä aion huomenna tehdä. Nyt lähden kuitenkin puolen tunnin lenkille ja suihkuun, jonka jälkeen on hyvä käydä jo nukkumaan taas.