Eilisiltainen Karaoke uuvutti minut toden teolla, kun en jaksanut tänään enää lähteä. Tosin aamupäivällä kävin laittamassa raviveikkaukseni, joka ei ollutkaan hukkareissu. Viisi oikein oli illalla jälleen ja rahaa tulee vajaat kolmekymmentäyhdeksän euroa. Se ei olekaan huonosti siihen nähden, että en ehtinyt miettiä tarpeeksi pitkään juoksevia hevosia. Pienellä huolellisuudella olisin saanut jopa kuusi oikein, mutta silloin olisin saanut vajaat seitsemänsataa euroa. En tiedä, harmittaako se minua? Toisaalta kyllä, toisaalta ei. Sain kuitenkin iltapäivän hyvin levätä. En siis ollut kumpikaan täysin oikein veikannut, jotka saivat yli kuusikymmentäkahdeksan tuhatta euroa.

Tänään tuli jälleen kerran uusintana Fakta Homma. Siinä on mielestäni todella aito kuvaus suomalaisuudesta, tuollaisiahan me olemme. Joku onkin sanonut, että minä näytän jonkin verran siinä esiintyvältä henkilöltä. Olen imarreltu siitä todella paljon. Muistan vielä sen, kun katselin ensimmäistä kertaa ohjelmaa vuosia sitten ja katsoin, että tuollainen haluaisin itsekin olla ja aika hyvin olen ollutkin. Kaikesta huolimatta olen vahvasti mielestäni oma itseni enkä siten ole matkinut tätä televisiosarjan roolia.

Tänään oli joku nainen kommentoinut laulamistani. Itse et taida tuntea niitä Matin ja Tepon lauluja. Varmasti lauloin oikein, koska kunnioitan heitä sen verran paljon. Olen harjotellut nimittäin todella useasti. Sitä et voinut onneksi sanoa, että lauluääneni olisi kehno. Sen tiedän itsekin, että se on hyvä. Minulla oli aikanaan musiikin numero koulussa yhdeksän. Kyllä Matti ja Teppo ovat tällä hetkellä kova juttu.
Suosittelen sinuakin joskus tutustumaan laajemmin heidän tuotantoonsa. Siellä on
paljon arvokkaita lauluja ihmisen tiestä etsiessä toiselle sopivaa elämän seuralaista.