Olen hämmentynyt siitä, että blogiini on löytänyt jotkut naiset. Onko tämä heti sen jälkeen, kun minua on haastateltu lehteen ja olen alkanut uudelleen innostumaan laulamisesta? Onko siinä jotain romanttista tai merkitsevää, jos ihminen haluaa tuoda itsensä esille? Eikö ihminen enää kelpaa ilman tällaisia elementtejä? Onhan se tietysti mukavaakin, en voi sitä kiistää.

Lisäksi minua on hämmentänyt blogissa, että se tomaattiasia on herättänyt myös ajatuksia. En ymmärrä kyllä nyt enää ollenkaan sitä, että joku voi ollatomaatin suhteen vihamielinen tai allerginen. Ehkä näin sitten kuitenkin on.

Toinen asia, mitä tänään on blogiini tultu pohdiskelemaan on naisellisuus. Eikö se riitä, että nainen on hyvännäköinen ja sillä siisti. Miten hän sitten pukeutuu, se ei kuulu muille, mitä itse ajattelen asiasta.

Huomenna lähdemme töistä erämaihin ruskareissulle ja olemme siellä koko viikonlopun, joten en varmaankaan kirjoita sieltä. Ei huvita oikeastaan lähteä. Tosin pomoni on aikonut ottaa kuulemma kannettavan tietokoneen mukaan ja hänellä on myös nettiyhteys siinä, ja hän haluaa näyttää meille jotain Powerpoint-esityksiä. Toivottavasti saadaan kuulla edes se, miten työpaikallamme taloudellisesti menee? Siinäpä saisi nuoretkin työntekijät kuulla, että olen tarpeellinen töissä.