Olin aamusta heti jotenkin innostunut uudesta viikosta, mutta mistä se johtuu? Siihen minulla ei ole antaa vastausta. Töissä meni tänään mainiosti, jotenkin tuntui kuin väki olisi viikonvaihteen jälkeen ollut uudesti syntynyt. Yhtään poikkiteloista sanaa en kuullut keneltäkään kenestäkään, en päin naamaa enkä selän takana.

Kotona sitä vastoin ei ollut niin mukavasti asiat, kun kotitöiden osalta oli jälleen paljon rästissä olevia tehtäviä. Lisäksi minulle tuli jokin ihme puhelu jostain mielipidetutkimuksesta, jossa jouduin vastaamaan aika monenlaisiin kysymyksiin. On outoa, että tuollaisia voidaan yleensä ottaen kysyä, onko muilla
kokemuksia vastaavasta?

Huomiselta odotan paljon, kun jotenkin tuntuu että minulle tapahtuu jotain erikoista. Olen koko tämän illan jännittänyt, enkä ole malttanut siten katsoa edes televisiota.