Enpä minä jaksanut enää raskaan työviikon päätteeksi lähteä eilen vielä mihinkään eli ilmakitaransoitto ja karaoke saivat jäädä. Tänään olisi kuitenkin huipputapahtuma tässä aivan lähellä, kun siellä ovat Matti ja Teppo laulaen esiintymässä. Tuota tilaisuutta ei passaa minun jättää väliin. Toivottavasti pääsisin tanssimaan, osaankohan enää? Se on kuitenkin mietityttävä kysymys, kun olen viimeksi käynyt tansseissa noin viisi vuotta sitten. Tuo veljeskaksikko on kuitenkin upea. Heiltä on tullut todella paljon levyjäkin. Lippujen hinnat ovat kutakuinkin samat kuin eilen olisi ollut siihen ilmakitaransoittovouhotukseen. Tässä tapauksessa rahalla saa laatuakin, eikä ole miehet kerrankaan kerrankaan kaukana. Saa nähdä, saanko ketään lähtemään mukaan kanssani sinne?

Muuten tänä päivänä on kaksi mielenkiintoista tv-ohjelmaa. Toinen tulee varsin aikaisin eli klo 13:10 kakkostelevisiossa. Siellä tulee sienikoulu. Minun piti tänä vuonna opetella tuntemaan sieniä, mutta onneksi kaupoissa saa sentään säilykesieniä. En minä tiedä, osaisinko minä niistä mitään vielä valmistaa ja haluaisinko edes syödä. Entä jos niihin on mennyt jotain myrkkyä muista sienistä? Se voi olla vaarallista.

Toinen tärkeä ohjelma minulle on V75 ravit, jotka tulee sopivasti ennen Matin ja Tepon keikalle lähtöä. Sitten näkee myös sen, satunko voittamaan raveissa? Minulla on aina rahaa jonkin verran kiinni hevosten juoksuissa. Viime aikoina ei ole kuitenkaan tärpännyt, mutta toivottavasti tänään saisin rahaa digiboksiin. Minulla ei ole vielä digiboksia ja en tiedä edes, haluanko? Jotenkin pelottaa koko ajatus siitä sanasta digitaalinen. Mitä se tarkoittaa? Ei minulla ole digitaalikelloakaan, kun pelkään sitä, että näen sekunttien kuluvan nopeasti.